Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
Kur uzvara

ZMOT – zero moment of truth

Kas ir ZMOT?

Tas ir brīdis, kad sekretāre meklē, kur pasūtīt uzņēmuma vizītkartes, kad Laura, padzirdējusi par jauna kurpju veikala atvēršanu, mēģina uzzināt tā adresi, kad Kārlis cenšas noskaidrot, kuras firmas ražotās ziemas riepas ir vislabāk piemērotas viņa automašīnai, kad vīrs vēlas sievu pārsteigt kāzu jubilejā ar SPA rituālu diviem, kad Marija grib iegādāties kādu jaunu, aizraujošo romānu.

Viņi visi informācijas meklēšanu sāk ar Google vai citu interneta meklēšanas programmu.

Pastāv arī FMOT, SMOT, TMOT: first moment of truth – kad cilvēks iegādājas kaut ko, second moment of truth – kad cilvēks iegādāto preci izmēģina, un third moment of truth – kas, manuprāt, ir tik pat svarīgs un dažbrīd novārtā atstāts kā ZMOT. TMOT ir brīdī, kad pircējam nepieciešams tehniskais atbalsts, konsultācija, serviss, citi pakalpojumi vai palīdzība.

Agrāk preces iegādes process izskatījās šādi

ZMOT

Tagad svarīgu lomu ieņem ZMOT

ZMOT-1

Un tagad, paļaujoties uz citu cilvēku viedokli un pieredzi, klienti pieņem lēmumu iegādāties šo grāmatu vai ne, rezervēt šo viesnīcu vai citu utt.

Šajā publikācijā ir diezgan daudz informācijas un pamatojumu ar pētījumiem tam, kāpēc ZMOT ir kļuvis tik svarīgs ikviena uzņēmēja ikdienā un kāpēc ar lielisku preci vien nepietiks – viss gluži vienkārši vairs nesākas ar preces iegādi, viss sākas ar informācijas iegūšanu. Teiksiet – tā bijis vienmēr? Nē, agrāk mēs aptaujājām savus draugus, ģimenes locekļus, kolēģus – tagad mēs jautājam un uzticamies svešiniekiem internetā.

Tādēļ vēlreiz un vēlreiz ir vērts padomāt par to:

  • kā panākt pozitīvu FMOT, SMOT un TMOT, lai tie, savukārt, radītu pozitīvu ZMOT, no kura tagad ir atkarīga uzņēmuma jauno klientu piesaiste;
  • kā nokļūt Google meklēšanas sarakstu augšgalā? Kur tev ir iespēja ietekmēt sava uzņēmuma ZMOT!

Ko tu zini par sava uzņēmuma preču vai pakalpojumu ZMOT?

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.