Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
satura marketings
Kur uzvara

Šī gada aktualitāte mārketingā – „satura mārketings”

Satura mārketings nav nekāds jaunums. Uzņēmumi, kuri ir bijuši un ir pietiekami aktīvi interneta vidē, satura mārketingu” jeb content marketing savā komunikācijas stratēģijā bija iekļāvuši jau pirms vairākiem gadiem.

Neliela atkāpe.

Kas ir satura mārketings jeb content marketing?

Content marketing is any marketing format that involves the creation and sharing of media and publishing content in order to acquire customers. Content marketing’s basic premise is to “provide some valuable information or entertainment – “content” – that stops short of a direct sales pitch or call to action, but which seeks to positively influence a customer in some way.” This information can be presented in a variety of media, including news, video, white papers, ebooks, infographics, case studies, how-to’s, Q&A’s, photos, blogging, etc.

(No Wikipedia)

Satura mārketings

Satura mārketinga būtība

Uzņēmumi publicē ziņas un pamācības, veido blogus un sniedz citu veidu informāciju, kuras mērķis nav tiešā pārdošana, bet gan kompetences un informācijas atspoguļošana ar mērķi iekarot interneta lietotāja – potenciālā klienta – labvēlību.

Vienkāršākais un visvieglāk īstenojamais satura mārketinga veids ir blogs

Lai arī daudzi uzņēmumi vēl nav pārliecināti, vai blogs tiem ir nepieciešams, varam apgalvot – ir nepieciešams. Daudzi uzņēmumi ar sakostiem zobiem ir gatavi to izmēģināt, bet daudzi, kas ir izmēģinājuši, to mēģina attīstīt pilnīgi citā līmenī.

Piemēri

• „Somijas apavi” blogs stāsta ne tikai par apaviem, ko iespējams iegādāties viņu veikalā, bet arī par jaunākajām modes tendencēm, apavu kopšanu u. c.

• „Vanilla Travel” blogs – atbalsta uzņēmuma piedāvājumus, stāsta par ceļojumu iespējām: populārākajiem apskates objektiem, restorāniem, kuri noteikti jāapmeklē, lietām, kas ceļojumā noteikti jāizmēģina, u. c.

Secinājumi
  • Satura mārketings ir nepieciešams uzņēmumiem, kuru potenciālie klienti ir interneta vidē.
  • Tas palīdz uzlabot pozīcijas Google meklēšanas rezultātos, jo, protams, šad tad saites no tā ved tieši uz uzņēmuma mājaslapu – konkrētiem piedāvājumiem.
  • Tas atbalsta ZMOT koncepciju, jo kur gan citur, ja ne internetā, cilvēki sāk savus meklējumus un iegūst informāciju.
  • Blogā ir iespējams veidot un atspoguļot tendences un izskaidrot jaunumus.
  • Blogā iespējams ievietot videopamācības un vienkāršas pamācības, kurām, iespējams, pārdošanas interneta mājaslapā nav vietas.

NB!

Blogs nedrīkst pārvērsties par reklāmas lapeli. Tajā nevar visu laiku slavināt noteiktus zīmolus, piedāvājumus utt. Visam jābūt līdzsvarā. Tam jābūt interesantam. Ir aplami domāt, ka, pārvēršot blogu par uzņēmuma reklāmas vidi, cilvēki to respektēs un tam uzticēsies.

 

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.