Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
Restorani Latvija bizness
Idejas

Radošums no restorāna šefpavāra

Ko jūs teiktu, ja radošums klientu piesaistē nāk no šefpavāra, nevis no reklāmas aģentūras vai mārketinga speciālista? Es teiktu, ka tas ir pats ģeniālākais radošums, kādu es restorānā esmu piedzīvojusi. Tūdaļ paskaidrošu, kā tas notika.

Radošums šajā restorānā izpaužas šefpavārā vai, precīzāk, ēdienā, ko viņš pagatavos tieši jums un kundzei ar cepuri, vīram uzvalkā, dāmai ar sunīti, ģimenei ar bērniem un vēl citiem viesiem. Atmosfēra, ko izdevies radīt šī restorāna darbiniekiem šefpavāra vadībā, ir tik šarmanta, ka jums šeit noteikti gribēsies atgriezties vēl un vēl. Un noteikti gribēsies šo vietu ieteikt citiem. Beigās sanāks tā, ka, pavisam nemanot, jūs un vēl citi restorāna viesi būs tā staigājošā, runājošā un vislabākā reklāma. Diemžēl ar tik labu šefpavāra un visas komandas izpildījumu reklāmas aģentūru vajadzēs no darba atbrīvot.

Tātad viss noslēpums ir restorāna ēdienkartē.

Nekā īpaša tur nav. Tā ir pavisam vienkārša, jūs varat izvēlēties ēst:

  • „Starter” un „main plate”
  • „Starter” un „main plate” + wine
  • „Starter”, „main plate” un „dessert”
  • „Starter”, „main plate” un „dessert” + wine

Pavisam vienkārši – jums ir aptuveni jānojauš, cik izsalcis esat. Pēc tam jums ir jābūt nojausmai par to, vai vēlaties „zemi” vai „ūdeni”. Zeme nozīmē to, ka restorāna šefpavārs jums pagatavos kādu gardu ēdienu ar vistas, liellopa, cūkas, jēra vai pat jaunlopa gaļu. Izvēloties „ūdeni” šefpavārs jūs pārsteigs ar kādu zivju vai jūras velšu ēdienu.

Protams, ja zināt, ka kaut ko noteikti nevēlaties vai kaut ko ļoti vēlaties, jūs to varat pavēstīt oficiantam, kurš šo ziņu nodos tālāk šefpavāram.

Papildus tam restorāna šefpavārs kopā ar oficiantu jūsu vietā izvēlēsies pagatavotajam ēdienam atbilstošāko vīnu. Un tā nebūs viena vīna glāze, ja vēlaties, kaut vai trīs par to pašu cenu.

Bez tam restorāna oficiants ļoti pievilcīgā veidā pasniedz šo konceptu restorāna klientiem. Teikšu, pēc izvēles (nevis pasūtījuma veikšanas) restorāna oficiants vēl pajoko, ka šefpavārs šodien ir ļoti labā garastāvoklī un jums noteikti ļoti paveiksies ar jūsu ēdienu. Viņš tieši jums pagatavos ko īpašu.

Tajā brīdī es sajutu nelielus taureņus vēderā! Cik interesanti! Vēl lieliskāks bija mans prieks, kad man atnesa tieši man pagatavoto ēdienu, jo es redzēju, ka nevienam citam tuvumā tāda nav. Viņš centās un gatavoja tieši man.

Jāteic, man un manam draugam tik tiešām paveicās, un es ne mirkli nenožēloju, ka uzticējos restorāna šefpavāram, jo ēdiens, ko viņš tieši mums pagatavoja, bija ļoti gards un no ēdienkartes es tādu droši vien nekad nebūtu izvēlējusies.

Kāda ir šī stāsta morāle?

Hei, ja jums ir restorāns un vēlaties pievilināt jaunus klientus, izmēģiniet ko citādu nekā konkurenti. Iespējams, tieši tā būs panākumu atslēga. Darot kā visi, jūs saplūstat ar pelēko masu, un kurš gan speciāli mēros 20 vai 30 kilometrus uz restorānu, kas ir tieši tāds pats kā tas, kurš atrodas tepat pāri ielai.

Bet cilvēki labprāt mēros 20 vai pat 50 kilometrus uz restorānu, kas pilnīgi atšķiras no citiem, kas ir gatavs pārsteigt ar radošām niansēm, nevis ar interjeru vai to, ka pie rēķina iedod konfektīti, bet gan ar pašu svarīgāko – īstu garšas baudījumu.

Starp citu, pēc šo ēdienu baudīšanas restorāna oficiants mums piedāvāja kafiju un saldo ēdienu uz restorāna rēķina, kas arī bija visnotaļ patīkami. Lieki piebilst, ka ar dzeramnaudu mēs pēc šī burvīgā piedzīvojuma neskopojāmies.

 

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.