Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
smarzu marketings - bizness
Idejas

Iesmaržo biznesu – smaržu mārketings

Kas palīdz pārdot produktus – efektīva visu cilvēku maņu izmantošana. Ja produktu var apskatīt, pataustīt, pasmaržot un pagaršot. Tieši tāpēc jaunu pārtikas produktu degustācijas bieži vien palīdz pārdot vairāk.

Respektīvi, jo vairāk maņu liec lietā savā pārdošanas stratēģijā, jo lielākas būs iespējas, ka varēsi preci pārdot – pārdot vairāk!

Smaržu mārketings – tas ir pierādīts

Smaržu mārketings nav nekas pilnīgi jauns. Daudzi to izmanto neapzināti, piemēram, nelielas konditorejas, kas savus izstrādājumus cep uz vietas.

Ir veikti pētījumi, kas pierādījuši atkal un atkal, ka patīkama smarža palīdz pārdot (līdzīgi kā patīkama mūzika).

Tāpat patīkama smarža radīs pozitīvas emocijas, un to dēļ Tavs uzņēmums klientam noteikti labāk paliks atmiņā.

 

Uzņēmumi, kuri, manuprāt, neizmanto smaržu mārketingu. Bet varētu!

Skaistumkopšanas saloni. Patīkama smarža uzgaidāmajā telpā vai frizieru zālē noteikti palīdzēs radīt pozitīvas emocijas, jo tas piederas pie lietas. Iespējams, procedūru, piemēram, masāžas, kabinetā tas gan būtu lieki.

Nekustamā īpašuma kompānijas. Piemēram, dzīvokļu tirdzniecībā, jo pircējs to iegādi izvērtē ne tikai no racionālā, bet arī emociju viedokļa.

Interneta veikali. Īpaši tie, kas nodarbojas ar apģērbu tirdzniecību. Būtu taču patīkami atvērt iepakojumu un sajust vieglu, patīkamu smaržu. Jo principā tas ir viens no dažiem veidiem, kā radīt emocijas, lai klients veiktu atkārtotus pirkumus.

Mēbeļu veikali. Gandrīz kā mājās. Cilvēki tajos pārdotās preces iztēlojas savos mājokļos. Īstā vieta emocijām.

Apģērbu, apavu, aksesuāru un apakšveļas veikali. Koko Šanela esot sacījusi, ka sievietei bez labām smaržām nav nākotnes. Iespējams, šo ieteikumu ir vērts ņemt vērā arī dažādu modes izstrādājumu tirgotājiem. Emocijas, emocijas, emocijas.

Maņas palīdz radīt emocijas. Emocijas – pārdot! Iesmaržo savu biznesu, lai pārdotu vairāk!

Daži uzņēmumi, kas Latvijā specializējas smaržu mārketingā.
 

 

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.