Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
efektīva apavu reklamas kampana
Idejas

Iekāre + zādzība = REKLāMA?

Nesen skatījos LNT raidījumu „Degpunktā” un opā. Tur ziņa – ielaušanās ekskluzīvā apavu veikalā. Beigās izrādās, ka nozagts nekas nav, bet mēģinājums tā kā bijis. Pat logi nav izsisti, tikai durvis nedaudz pabojātas. Tā kā tas ir it kā interesanti, ka zagļi iekāro ekskluzīvus apavus, protams, tas jāatspoguļo plašsaziņas līdzekļos.

ekskluzivas_kurpes-2

Un voilà! Reklāma pilnīgi bez maksas. Nu labi, nedaudz vajadzēs par durvīm samaksāt un kameru salabot vai jaunu uzlikt. Bet kāda rezonanse! Šo ekskluzīvo veikalu izreklamē visā Latvijā. Visi tagad zina, ka Ģertrūdes ielā ir šāds veikals, apavi vienā eksemplārā. Iedomājieties, cik daudz naudas šim uzņēmumam būtu vajadzējis investēt, lai sasniegtu tik lielu auditoriju, izmantojot pirktu reklāmu. Uz šī fona vienas durvis un bojāta kamera ir tīrais sīkums.

Es tagad noteikti došos uz šo veikalu – man patīk kurpes, īpaši vēl, ja tās ir individuāli veidotas tieši man un tieši tā, kā es vēlos.

ekskluzivas_kurpes

Es, protams, neņemos apgalvot, ka tieši šis scenārijs – PR, nevis patiess zādzības mēģinājums ir noticis šajā apavu veikalā. To lai noskaidro policija. Es tikai vēlējos vērst jūsu uzmanību uz to, ka pat šādi ir iespējams reklamēt savu uzņēmumu.

Un kas var būt iekārojamāks par to, ko iekāro citi cilvēki? 😉 Uztvērāt domu?

Šeit 5:15 minūtē varat skatīt video http://www.tvnet.lv/online_tv/23939-degpunkta_20120919.

 

Par ielaušanos kā reklāmas veidu

Šis triks ir labi zināms, un to jau pasen izmanto dažādu veidu uzņēmumi. To izmantojis pat Apple, neskaitāmi ekskluzīvi apģērbu, apavu un juvelierizstrādājumu veikali.

Tas ir tik populāri – vēlēties to, ko cits ir iekārojis. Un kur nu vēl precīzāk attēlota doma, kā ielaušanās mēģinājumā.

Dažas interpretācijas par tēmu „iekāre”!

 

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.