Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
draivs servis ar vertibam
Izvēlamies

„Draivs” – autoserviss ar vĒrtībām

Ir dzirdēts daudz dažādu veidu, kā autoservisi un automazgātavas piesaista jaunus klientus: atlaižu kampaņas, skaistas sievietes, maiņas auto, bezmaksas auto virsbūves mazgāšana vai eļļas maiņa u. c.

Jauns autoserviss – jauns koncepts

Nesen manā redzeslokā nonāca pavisam jauns autoserviss, kurš starp citiem izceļas ar konceptu. Tā teikt, servisā ir domāts ne tikai par auto remontu, bet arī klientu ērtībām. Ar ko tad šis autoserviss izceļas?

DRAIVS

Klienta kartes

 Manā makā vairs nav nevienas klienta kartes, jo to vienkārši ir pārāk daudz. Reiz skaitīju – aptuveni 130 dažādu klienta karšu. Kad beidzot kāds izdomās un ieviesīs vienu universālo klienta karti?

Bet kamēr tādas nav – skat, ko „Draivs” ir izdomājis. Par klienta karti kalpo auto reģistrācijas numuru paliktņi. Respektīvi, ikvienam „Draiva” klientam autoserviss piedāvās nomainīt numuru paliktņus. Tie kalpo par klientu pazīšanas zīmi. Ir „Draiva” numuru paliktņi – ir atlaide. Pavisam vienkārši – tie vienmēr būs līdzi, un nekad neradīsies situācija, ka mājās aizmirsta klienta karte un tāpēc nevar saņemt atlaidi.

vĒrtības

Servisa darba kvalitāte un adekvātas izmaksas, protams, man, klientam, ir ļoti svarīgas – viens no svarīgākajiem kritērijiem, ja neskaita servisa atrašanās vietu un darbinieku attieksmi. Tad nu šajā lauciņā „Draivs” arī vēlas izpausties.

Ērtības

Kad auto jāved uz remontu, vienmēr problēmas sagādā tas, ko darīt, kamēr auto remontē, kā auto remonta laikā nokļūt līdz darbam vai mājām un pēc tam atpakaļ. Īstiem autobraucējiem tā patiešām ir problēma. Sabiedriskais transports, šķiet, ir pēdējais, par ko viņi aizdomāsies. Viss varētu sākties ar zvanu draugam vai kolēģim, zvanu taksometru kompānijai, tuvākā autoservisa izvēli, lai nepieciešamajā vietā varētu nokļūt ar kājām vai arī sabiedriskais transports būtu tepat pa rokai.

Autoservisa „Draivs” atbilde

DRAIVS2

Viņi sola Tevi no autoservisa nogādāt mājās vai uz darbu, bet pēc tam Tev aizbraukt pakaļ, lai Tu varētu paņemt savu auto. Vai arī aizbraukt pēc Tava auto uz darbu vai mājām un pēc tam to nogādāt atpakaļ.

Visas darba izmaksas viņi solās saskaņot pa tālruni, jo ne vienmēr uzreiz ir skaidri zināms, kas un par cik. Izklausās diezgan ērti – īpaši biznesa cilvēkiem, kam laiks ir nauda.

Vērtības

Autoservisa īpašnieki apgalvo, ka viņi ir daudz domājuši tieši par attieksmi pret klientiem, jo tā vienmēr ir bijusi problēma gan viņu draugiem, gan radiem, kad auto ir nogādāts autoservisā.

Protams, protams, ir daudz pozitīvu stāstu un pieredzes, bet daži biežāk sastopamie negatīvo stāstu scenāriji ir šādi.

  • Pret auto īpašniekiem izturas no sērijas “Ko Tu atbrauci? Ko vajag? Mums nav laika. Varbūt vēlāk sanāks paskatīties.”
  • Lai nopelnītu vairāk naudas, autoservisā rezerves daļu nenomaina, bet pasaka, ka tas ir izdarīts. Vai arī samaina pret citu – lietotu, bet pasaka, ka uzstādīta jauna utt.
  • Bieži pret sievietēm izturas kā pret “blondīnēm”.

Autoservisam „Draivs” arī uz šo, izrādās, ir atbilde

Galvenais, ar ko serviss vēlas izcelties citu vidū, ir laipna un godīga attieksme pret klientiem.

  • Tādēļ klients var saņemt detalizētu skaidrojumu par jebkuru novērsto vai potenciālo auto defektu.
  • Ja viņa plāni to atļauj, var vērot auto remonta procesu.
  • Var saņemt vai apskatīt veco, nomainītu rezerves daļu, lai pārliecinātos, ka tā tiešām ir bojāta un ka tiek uzstādīta jauna.

Komunikācija

Arī komunikācija ir jautra un pozitīva. Lai gan pašlaik uzņēmumam ir tikai pagaidu mājaslapa, tomēr tā ir samērā atšķirīga no visu pārējo autoservisu komunikācijas. Vieno gan melnā krāsa. Nez kāpēc visi autoservisi vēlas daudz melna? Manas favorītes ir ūsas, ko atradu citos uzņēmuma komunikācijas materiālos.

Lai arī pagaidām uzņēmums nevar lepoties ar lielu sekotāju skaitu sociālajos tīklos, esmu pārliecināta, ka viņi zina, kā iegūt savas auditorijas un klientu uzticību.

Skats nākotnē

“Draivs” īpašniekiem un vadītājiem padomā ir vēl daudz dažādu ideju, kā šo autoservisu padarīt klientiem draudzīgu, laužot tipiskākos stereotipus par auto remontu un attieksmi pret klientiem autoservisos.

Lai labi ripo!

www.draivs.lv

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.

  • Elvijs Akmentiņš

    Šķiet beidzot ir kāds serviss ar Attieksmi. Tas iepriecina. Novēlu tā turpināt, un ar šādu attieksmi strādāt arī soc. tīklos – palīdzēt cilvēkiem par un ap auto sasāpējušos jautājumos, atbildēt uz tiem, sniegt padomus un būt pozitīviem. Zinu, ka tam var trūkt laika, toties tas atmaksāsies.

    Lai izdodas! 😉

  • Jelena Ledaja

    Lielisks piemērs.Bet ne vienīgais. Autoserviss 4U Liepājā arī piedāvā līdzīgu pieeju klientu problēmu risināšanā. Ir gan numuru palikņi, gan akcijas un aktivitātes soc. tīklos. Pluss tam ir vesels lērums aktīvu lapu tīklā. Iemetiet meklētājā un redzēsiet ka ne tikai "metropolē" bet arī "laukos" notiek marketinga batālijas. Veiksmi!

  • robomobis

    Intereresants koncepts. Bet esmu jau ko līdzīgu pirms tam jau redzējis. Ja nemaldos Warner Industries
    ( http://www.warner-industries.com/ ) serviss, ko līdzi gu piekopa. Bet pa lielam jau nekas jauns te nav.

  • oskars

    Šeit arī http://www.tehniskapalidziba.com var atrast interesantas lietas