Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
biedrs biedram - satura audits
Aktuāli

Mājaslapas satura audits

Iespējams, savas mājaslapas tekstus esat veidojis pats un jau pirms kāda laika. Jūs varat arī pats uzlabot sava uzņēmuma mājaslapas tekstus, saņemot no web satura izstrādes speciālistiem ieteikumus, kas būtu svarīgākais, kam ir jāpievērš uzmanība.

Kas ir mājaslapas satura audits “Starts”?

Šis ir audits, ko WIT Berry komanda veiks manuāli, apskatot Jūsu mājaslapu saskaņā ar sešiem definētiem kritērijiem, kuri Jums atklās informāciju gan par pašu tekstu uzbūvi, gan par SEO saturu, gan satura vizuālo noformējumu un komunikāciju ar klientiem.

Audita rezultāti Jums sniegs informāciju, kā mājaslapas saturu vērtē speciālists, kā arī ieteikumus satura uzlabojumiem, kurus varat veikt saviem spēkiem.

Satura audita kritēriji

  1. Uzrunas lietojums

Esam saskārušies ar šo jautājumu ļoti bieži. Dažkārt vienā mājaslapā dažādas uzrunas tiek lietotas pat blaku teikumos. Mūsuprāt, tā ir kļūda, kuru noteikti vajadzētu novērst, lai nemaldītos trijās priedēs un konsekventi komunicētu ar potenciālo klientu. Uzdevums gūt viņa uzmanību un atzinību jau tā ir pietiekami sarežģīts…

  1. Pamata SEO

Pamata SEO ir nozīme ne tikai SEO vajadzībām, bet arī klientu piesaistei, jo tieši šie teksti parādās Google meklēšanas rezultātos. Iedomājieties, ka Jūsu mājaslapa ierindojas pirmajā desmitniekā. Interneta lietotājs tik un tā noklikšķinās uz tās saites, kuras saturs viņam šķitīs pievilcīgāks. Kaut nu tas būtu Jūsējais!

  1. Satura noformējums

Šo mēs atkārtojam vēl un vēl! Neviens mājaslapu nelasa kā grāmatu! Tās ir dažas sekundes, kuru laikā apmeklētājs skenē, nevis lasa tekstus. Līdz ar to, lai palīdzētu interneta lietotājam tos ar acīm noskenēt, tiem ir jābūt labi noformētiem: virsraksti, aizzīmes, attēli, video u. c.

  1. Aicinājums uz rīcību

Pasakiet apmeklētājiem priekšā, kas viņiem ir jādara. Nelieciet viņiem domāt, citādi Jūs bieži vien pilnīgi nevajadzīgi zaudēsiet potenciālos klientus. Aicinājumam uz rīcību ir jābūt katrā mājaslapas sadaļā.

  1. Piedāvājuma apraksta struktūra

Piedāvājuma apraksts ir jāveido, balstoties uz potenciālo klientu, viņa iespējamajām vēlmēm un vajadzībām, nevis uz pašu pakalpojumu vai preci. Šo kļūdu uzņēmumi bieži pieļauj, jo gluži vienkārši pārāk labi pārzina savas preces un pakalpojumus. Šajā satura auditā mēs pēc nejaušības principa izvēlēsimies vienu piedāvājuma aprakstu un sniegsim savu novērtējumu.

  1. Uzņēmuma stāsts

Jā, stāstam ir nozīme. Tieši stāsts bieži vien nosaka, kura uzņēmuma pakalpojumus klients izvēlēsies. Mēs novērtēsim Jūsu uzņēmuma stāstu un iedosim pavedienus, kas ļaus Jums to uzlabot. Protams, ja tas būs nepieciešams.

Līdz 2017. gada beigām pasūtiet savas mājaslapas satura auditu “Starts” tikai par 139 EUR. Standarta cena 169 EUR.

Tā kā mājaslapas satura audits ir manuāls darbs, tad mums būs nepieciešamas piecas darbdienas, lai to paveiktu. Jūs saņemsiet PDF datni ar rezultātiem un ieteikumiem uzlabojumu veikšanai.

Piesakiet savas mājaslapas auditu linda@witberry.lv.

Papildu informācija par piedāvājumu www.witberry.lv mājaslapā.

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.