Be fun, be creative - win with WOW!
Izveido WordPress mājaslapu saviem spēkiem BEZ MAKSAS!
Ka piesaistit turistus
Karstas kampaņas

Kā piesaistīt Latvijai tūristus

Kā piesaistīt Latvijai tūristus? Špiko no beļģiem!

Kā Latvija ir īstenojusi tūrisma attīstības kampaņas? YouTube video, kuru vairāk skatās un par kuru vairāk priecājas paši latvieši? Reklāma internetā, žurnālos? Varbūt TV?

Paskat, kā beļģi dod vaļā! Varbūt ir vērts nedaudz adaptēt ideju un sarīkot kādu efektīvāku un radošāku kampaņu.

Gudrie skatās uz Ķīnu!

Piesaistīt maksātspējīgus tūristus, uzrunāt maksimāli daudz cilvēku. Uz kurieni skatīties? Uz Ķīnu! 1,3 miljardi iedzīvotāju ar pieaugošu maksātspējīgo, tērētgribošo un ceļotvarošo īpatsvaru.

Lūk: http://www.theguardian.com/world/2012/aug/17/chinese-foreign-travel-surges

Turklāt Ķīnas lielpilsētu iedzīvotāji sapņo par tīra, svaiga gaisa ieelpošanu, staigāšanu bez maskas, zāli, kokiem utt. Latvija, viena no zaļākajām valstīm pasaulē, to visu var piedāvāt.

Piemērs tālu nav jāmeklē

Arī beļģi skatījās uz Ķīnu, un 16. jūlijā Antverpenē ieradās ķīniešu studente, kas ceļos pa Antverpenes reģionu veselu mēnesi, apskatot dažādas vietas un lietas, piedaloties meistarklasēs. Katru nakti viņa pavada citā viesu namā vai viesnīcā.

Viņa apmeklēs arī slaveno Tomorrowland festivālu

Viņa raksta tīmekļa dienasgrāmatu, publicē bildes un citu informāciju savos sociālajos tīklos. Uzņēmēji priecīgi, jo tā ir iespēja par sevi pastāstīt ne tikai ķīniešiem, bet arī vietējiem, tāpēc ka daudzi beļģi ar lielu interesi seko jaunietes gaitām, tādējādi uzzinot par interesantām izklaides iespējām tepat dažu kilometru attālumā.

Resursi, kuros var papētīt projektu

Tīmekļa dienasgrāmata: http://www.toerendetoerist.be/blog/

Antverpenes tūrisma reģiona Facebook lapa: https://www.facebook.com/provincie.Antwerpen

Twitter: #dandan15

Arī mēs tā varētu visas Latvijas tūrisma nozares attīstībai

Pietiek sarīkot vienu konkursu Ķīnā, piemēram, kā Mercure, kur katrs pretendents var iesūtīt savu pieteikuma video, tā atlasot tos, kuri runā angliski, ir pozitīvi, komunikabli utt.

Sadarbībā ar kādu Ķīnas komunikācijas aģentūru izveidot sociālos profilus, kur uzvarētājs stāstīs mājās palikušajiem par savām ikdienas gaitām Latvijā.

Apmaksāta aviobiļete līdz Rīgai, viedtālrunis, ar kuru taisīt bildes un video. Labs plāns un vietējo uzņēmēju iesaistīšanās, nodrošinot ekskursijas, nakšņošanas vietu, maltītes dažādos restorānos utt.

Cik liela auditorija par to visu uzzinās!?

Web satura eksperte, grāmatas „Pārdotspējīgi teksti interneta mājaslapām” autore, Win With Wow radītāja un autore.